När ska allt börja flyta på egentligen?

. . .
Det är frågan det.


Men. Skitsamma.

Igår var det vodkaafton som min vän Anna så fint kallade det. Finit. Idag har jag vart i skolan lite och så hade jag samtal med mentorn och förra samtalet hade jag ju tre (Eller fyra?) IG-varningar men guess whöööt, inte längre! Fast ligger ju på gränsen men efter några arbeten och så så blir det nog fint. Så det har ju gått frammåt sen det andra samtalet iallefall! Å jaaa, vet att det är intressant när jag skriver om skole he3h... Ehu ehu.
Färgade min kilometerlånga utväxt förut och jag kan inte påstå att håret är mycket vackrare nu. Orange i botten är inget att hurra över precis... Nej, inget blir som man vill här i livet.

Kollade precis på vädret samtidigt som jag lyckades trycka i mig kanske 10 Digestivekex. Sol på hela kartan såg jag! HEJA, det här ser bra ut.


Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0