Pigg och glad

Eller nae, kanske tvärtom . . .
Ah, tror det va.

Igår städade jag mitt rum och fick en lampa i huvudet som trillade ner från hyllan när jag kom emot den. Blev skitförbannad och skrek som om jag blev våldtagen eller något. Jag kanske har agrissionsproblem? (Som jag inte ens kan stava till...)

Ehu. Sen skriver Sara kvart över tre och frågar vart vi ska mötas. OJ, jag och tid går ju som sagt aaaaldrig ihop. Jag trodde klockan var runt två så jag chillade lite men nae då skulle man vara i rese om 45 minuter. Hoppade in i duschen och stressade som vanligt tills jag kom iväg. Sen drog vi + Moa och fixade lite och senare mot kvällen tog jag och Moa tåget till Nkpg. Mötte upp ett helt gäng och sen drog vi vidare och stod ute i typ 145476 år innan vi fick komma in på en fest som var . . . Eh ja, den var väl chill och lite småtrevligt kanske. Några trevliga människor men det kunde vart woligare men vi fick ju komma in iallafall. Roligast var väl när jag, Moa och en hund kissade på toan tillsammans? Hahah.

Yeah.
Känner mig sjuk (Ovanligt...)
Nej men orkar inte röra mig, ont i halsen, ont i huvudet, bakis, torr i ansiktet bla bla = LIGGA HEMMA HELA DAN? Mmmhmhmhmhmh... Borde dra in till stan och kolla om de svarta tygskorna på H&M har kommit in men jag vet inte riktigt om jag orkar... Vi får se, vi får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0