Skumt

Den här morgonen var helt galen. Klockan sex vaknade jag helt klarvaken och upptäckte att jag hade kläder på mig, inklusive halsduk. Förstod ingenting och undrade varför alla lampor i rummet var tända. Men aha, jag hade tydligen somnat framför datorn igårkväll. Heja! Hur gammal är jag? 57 eller?.. Sen skulle jag ialllafall upp och släcka alla lampor men vad händer då, jo då fastnar jag. JA, bokstavligt talat faktiskt. Hela kroppen typ låste sig och jag kom inte upp. Tantvarning igen ja... Efter några försök lyckades jag iallafall och då vet jag inte riktigt men då skrev jag tydligen på msn utan att jag var medveten om det. Inatt hade jag skrivit till Moa och det minns jag inte ens. Jag börjar bli lite läskig... och kanske lite vimsig för min ålder.

Nog om denna skumma natt/morgon. Igårkväll kom David hit iallafall. Najsus. Å idag drog jag till Ikea med mammi och de. Fick lite grejer till rummet som blir som födelsedagspresenter, he he... Fint då. Sen blev det feeett stressigt. Åkte hem och sen in till stan igen för att träffa Cissi. Sen efter jag hade vart med henne ett tag träffad jag Moa. Vi skulle åka till Norrköping men eftersom att vi aldrig har turen med oss någonstans, så fastnade vi i Linghem med tåget. Hela linjen var pajj eller nått så efter att ha suttit i ett mörkt tåg i en timma tog vi bussen hem till Linköping igen. Kvällen sket sig alltså. Men vad ska man göra? Klaga hjälper inte, så jag låter bli.

JAHA kul att sitta, eller i mitt fall ligga, hemma en fredag!!!!!!!!!1111111111111111111... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0