Gomuddermorgon

Idag fyller mammi år så nu börjar hon bli gammal. 38 bast, snart 40, snart kärring. Grattis fina mammi. Var uppe halv nio imorse för att ge henne frulle på sängen. Jau, lite får man allt offra sig en sån här häääärlig söndag när ens mammi fyller år. Så nu har jag precis tatt en morgoncigg och druckit ännu mer kaffe. Jag har ingenting att göra men nu börjar klockan bli "mycket" så nu borde väl folket vakna tycker man ju . . .  ÄHÄ. Fast måste vara hemma ett tag för sen blir det fikelifika. Jag ska nog städa innan alla kommer hem igen. Rulla ut den nya mattan, kasta ut tvbänken och köra in den nya och lite så. Orkar man? Neh, egentligen inte men jag gör nog det ändå. Väldigt intressant inlägg. Har ju ingenting att göra som sagt. Humelihum, borde plugga skiten ur mig. Bokstavligt talat borde jag plugga konstant i typ sju timmar för att få in alla mina arbeten jag inte lämnat in. Men jag KAN inte det. Det funkar inte. Men ett litet mål idag kan ju vara att skriva klart den där word-guiden kanske. Alltid nått ju. Ska försöka.  MMMMMM. Fick ont i huvudet nu, kuljul. Lyssnar på Johnossi. Det var länge sen men massor sommarminnen ploppar upp när jag lyssnar på dem och det är ju alltid fint. Mmmh mer då. Har två olika strumpor på mig, också fint. Veckan som kommer känns lite stressande och jag är ganska mycket stressad för jag har fortfarande inte fått in någon struktur i mitt über hälsosamma liv. HA-HA. Jag suger ju lagom mycket. AAA men bajs på er då.




Kom å tänka på Linus när jag skrev bajs så ba för det slänger jag in en bild på honom. Bästu Linus som förtjänar det bästa! SÅ DET SÅ.


Tänkte lägga in nån mer bild men hittade ingen så slänger in denna mogna KYZZZZ-bild istället. Nödvändigt. Men säg mig, är nått jag gör nånsin nödvändigt? HU!


Kommentarer
Postat av: Anonym

NAAAAAW mirriiizzz soetiz

bästiiiii

hihihihihihihihihihihihihih

pussiiiii

2009-03-09 @ 16:25:34
Postat av: lajnus igen

bajs = jag

jag = bajs

?

ser inte kopplingen. bajs e inte mog1

2009-03-09 @ 16:26:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0