WTF

JAG VET INTETETETET alltså.
Ingen förstår nog det här MEN det känns som att mina ben lever i sin egna lila värld och jag bara vill kasta av dem bara för att jag stör mig så mycket. Jag vill sträcka på kroppen hela tiden för det känns som att den är helt jävla ihopdragen. Som om jag har legat i min säng och ruttnat i fyra år. VAD ÄRE FÖR FEL?
Inatt var det likadant. Låg vaken en timma och typ störde ihjäl mig. Låg och sparkade ett tag och imorse låg mitt påslakan på golvet.

Mm, men då vet ni.


Mina mål den här veckan har skitit sig. Jag har kommit i tid en av tre dagar och ätit godis två av tre dagar. Idag har jag faktiskt inte ätit godis, dock en massa annat skräp men det var ju godiset som skulle bort ehe...
Skola, gitarr & Viktoria har dagen bestått av.

Mitt humör är inte på topp. Eller jo humöret skulle egentligen ha varit det ifall inte typ jag kände så cp i kroppen.


OM jag har damp eller nått annat, lova att vara min kompis ändå? :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0